FANDOM

Huoneenrakentaja-klubi on Habbo Clubin kaltainen maksullinen jäsenyys Habbossa. Kyseinen etujäsenyys on saatavilla Habbo Clubista poiketen maksullisen version lisäksi ilmaiseksi. Tällöin tavararaja on ilmaisjäsenillä kuitenkin vain 50 kaikkien huoneiden ollessa lisäksi lukittuina.

Palvelu julkaistiin kansainvälisessä hotellissa vuoden 2013 joulukuun alussa. Suomeen HR-klubi tuotiin samaisen kuukauden puolivälissä.

Hinnasto Muokkaa

Kesto Hinta
14 päivää 5,00 €
31 päivää 10,00 € tai 105 kolikkoa ja 105 timanttia

Huoneenrakentaja-klubin on ennen voinut ostaa myös kestotilauksena, mutta Habbo on peruuttanut kestotilauksen ja estänyt sen oston. Kestotilattu huoneenrakentaja-klubi maksoi kahdeksan ja puoli euroa kuukaudessa ja hinta veloitettiin automaattisesti tililtä.

Laajennukset Muokkaa

Jos huoneenrakentaja-klubin tavarat uhkaavat loppua, kolikoilla ja timanteilla voi ostaa laajennuksia, eli lisää tavaroita saataville.

Määrä Hinta
45 tavaraa 10 kolikkoa ja 10 timanttia
250 tavaraa 50 kolikkoa ja 50 timanttia
600 tavaraa 100 kolikkoa ja 100 timanttia

Toimintamalli Muokkaa

Huone, jossa on Huoneenrakentaja-klubin varastosta lainattuja tavaroita, on lukossa kunnes jäsenyys aktivoidaan. Klubin jäsenet saavat Huoneenrakentaja-klubin jäsen -tasomerkkiä, mitä pidempään ovat jäsenenä. Jäsenillä on pääsy huonepohjaeditoriin, jolla voi luoda toinen toistaan hullumpia huonepohjia.

Katalogi Muokkaa

Huoneenrakentaja-klubi sisältää reilusti enemmän tavarasarjoja, kuin normaali katalogi. Varastossa julkaistaan myös kaikki aiemmat kausitavarat, kun on niiden aika. Katalogiin julkaistaan usein myös vain osa uusista kausitavaroista, kun taas Huoneenrakentajien varastoon lisätään kaikki.